شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به واکنش سریع ستاد بحران، اعلام کرد: پس از ایمن‌سازی مسیر و رفع ترکیدگی لوله‌ آب ، عملیات پر کردن نشست زمین برای بازگشایی مجدد معبر در جریان است.

فرونشست زمین

همشهری آنلاین - محمدجواد خسروی، شهردار منطقه ۲۲، اظهارداشت: بلافاصله پس از وقوع نشست زمین در محور سروستان هشتم، جهت حفظ ایمنی شهروندان، مسیر مذکور مسدود و محورهای جایگزین برای تردد خودروها فراهم شد.»

وی افزود: ستاد بحران منطقه بلافاصله پس از وقوع حادثه، با تشکیل جلسات اضطراری و هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان، عملیات فنی را کلید زد. این اقدامات شامل به‌کارگیری ماشین‌آلات مکانیزه برای رفع نشست و همچنین رسیدگی به ترکیدگی لوله آب در محل حادثه بوده است.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به حساسیت عملیات در محل نشست، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود لوله انتقال گاز شهری در کنار لوله آب آسیب‌دیده، برای انجام عملیات ایمن و رفع ترکیدگی، نیاز بود که گاز این محدوده به مدت دو ساعت قطع شود. این اقدام با دقت بالا صورت گرفت و اکنون مشکل ترکیدگی لوله‌ها به‌طور کامل برطرف شده است.

وی در پایان با اعلام وضعیت فعلی منطقه گفت: در حال حاضر تیم‌های عملیاتی مشغول عملیات پر کردن نشست زمین هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، معبر مذکور برای تردد عمومی بازگشایی شود.

رفع نشست زمین در منطقه ۲۲/ معبر سروستان هشتم در حال بازگشایی است

کد خبر 1046851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha